Bursa Dörtçelik Çocuk Hastalıkları Hastanesi Online Randevu

Bursa Dörtçelik Çocuk Hastalıkları Hastanesi , online randevu almak için web sitesini ziyaret edebilirsiniz. Ayrıca Bursa Dörtçelik Çocuk Hastanesi’nin doktor Listesi için buraya tıklayınız. Dörtçelik Hastanesi randevu bursa için aşağıda online randevu linkini tıklayarak, işleminizi tamamlayabilirsiniz. İnternetten Online Randevu Almak İçin

Bursa Dört Çelik Çocuk Hastalıkları Hastanesi İletişim Bilgileri

Merkez Adres: İzmir Yolu Ertuğrul Mahallesi, Özlüce
Nilüfer / BURSA

Randevu Tel : 0 224 295 96 00

Çekirge Yerleşkesi: Kükürtlü Cad. Gonca Sok No:8 Osmangazi Bursa

Fomara Polikliniği: Fomara Caddesi Osmangazi Bursa

Bu yazı Bursa Dörtçelik Hastanesi Randevu alma, Bursa Devlet Hastanesi, Dörtçelik Çocuk Hastanesi Randevu Bursa, Devlet Hastaneleri, Devlet Hastanesi Online Randevu, Hastane Doktorları, Randevu alma içinde yayınlandı ve , , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bursa Dörtçelik Çocuk Hastalıkları Hastanesi Online Randevu için 15 cevap

  1. METİN OĞUZ dedi ki:

    KIZIM NİSANUR OĞUZ’A ÇOCUK PSİKİATRİSİ’NDEN ALİ SARPER BEY’E (TELEFON İLE) RANDEVU ALMAK İSTİYORUM.ANCAK SABAHIN 08 00 DAN HEMEN SONRA ARAMAMA RAĞMEN RANDEVU ALAMIYORUM.YARDIMCI OLUNMASI RİCAMDIR. 0546 201 50 02

    • AYŞEGÜLTOFUR dedi ki:

      MERHABA METİN BEYBENDE RANDEVU ALMAKTA ZORLANMIŞTIM AMA BU RANDEVUYU ALMAK İÇİN GECE 12 YE BİR DAKİKA KAL TELEFONU ELİME ALIP BEKLİYORUM 12 00 DA 182 Yİ ARIYARAK İLK ARAYAN HASTALARDAN BİRİ SİZ OLUYOSUNUZ ÖYLELİK İLK 20 GÜNLÜK RANDEVUYU VERMİŞ OLUYO 182 YOKSA BAŞKA TÜRLÜ ALAMASSINIZ……SONRADA DOKTORUNUZ AYALIYO RANDEVULARI…

  2. sevim yagcı dedi ki:

    TELEFONLA VE İNTERNWTLE RANDEVU ALAMIYORUM NASIL ŞEY ANLAMADIM

  3. necmettin albayrak dedi ki:

    aynen arkadaşalar bi türlü randevu alamadım asfghjklş

  4. ercan sevinç dedi ki:

    bizdepiskiyatri bölümüne randevu alacaktık ama alamiyoruz yiğenim enese yardımcı olabilirmisiniz .

  5. emrecan demirci dedi ki:

    randevu aldım iptal etmek istiyorum yardımcı olurmusunuz

  6. ayla başaran dedi ki:

    Randevu alıcam ama alamıyorum nereden alıcam bilemiyorum.

  7. oznur dedi ki:

    tamamen rezalet ne tlf nede internetten randevu alınamıyor

  8. özkan şişman dedi ki:

    Merhaba RandevuTel : 0 224 295 96 00 lütfen güncellermisiniz. Bu numara özel bir banka şubesine aittir.

  9. nilufer nuroglu dedi ki:

    allah askina ya bu kadarda olmazki randevu alacagiz diye gunlerdir bilgisayarin onunden kalkamaz olduk yaziklar olsun sizede sitenizede..

  10. nazan aksay dedi ki:

    6 aydır psikiyatri bölümünden ne telefondan nede internet üzerinden randevu alamıyoruz.çocuğumun ilaçlarını daha nekadar kullanacağız bilemiyoruz.randevu yok diye doktorlada görüşemiyoruz.bize devamlı internetten randevu alın deniliyor.

  11. mehmet dedi ki:

    internetten randevu alamıyoruz bide site kuruyonuz

  12. esin dedi ki:

    BUKADAR ŞİKAYETİ DİKKATE ALAN YOK Kİ VAKİT HARCAMAK VE SİNİR OLMAKLA KALIYORUZ

  13. ertuğrul selma dedi ki:

    yazıklar olsun böyle sisteme herkez mağdur ama dikkate alan yok diş bölümüne uğraşıyorum ama nerde yok alınmıyor YETKİLİLER LÜTFEN ÇÖZÜM BULUN …….

Bir Cevap Yazın

