Duaçınarı Diş Hastanesi Online Randevu Alma

T.c Bursa Duaçınarı Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi, online randevu almak için Duaçınarı Diş Hastanesi’nin Web Sitesi‘ni ziyaret edebilirsiniz. Ayrıca Diş Hastanesi Doktorlarının Listesi için buraya tıklayınız. bu sayfada yer almaktadır. yada aşağıda online randevu linkini tıklayarak, işleminizi tamamlayabilirsiniz.Online Randevu Almak İçin

Hastane Bilgileri

Adres : Şükraniye Mh. Hastane Sk No:11 16110 Yıldırım – Bursa

Telefon: (0224) 360 52 52
Faks: (0224) 360 81 89

 

Daha Büyük Haritayı Görüntüle

Bu yazı Bursa Diş Hastanesi, Devlet Hastaneleri, Devlet Hastanesi Online Randevu, Hastane Doktorları, Randevu alma, İnternetten Randevu içinde yayınlandı ve , , , , , , , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Duaçınarı Diş Hastanesi Online Randevu Alma için 33 cevap

  1. yavuz genç dedi ki:

    randevu almak için ne yapmak gerekıyor kardeşim söylermisinizz 2 aydır randevu almaya çalısıyorum olmuyorr böyle sağlık sisteminin taaaa ….

  2. tülay koşdaş dedi ki:

    ya allah aşkına şu randevu olayına bir çözüm bulun sevk almam lazım ulaşamıyorum ki alayım bilinçli olarak mı böyle yapıyorsunuz sevk alamayalım diye nedir bu bir aydır bilgisayar ve talafonun başındayım başka yere baş vurmamız mı gerekiyor anlamadım ki…….

  3. tülay koşdaş dedi ki:

    lütfen bu yorumları şikayet olarak alın ve bize cevap yazın bir zahmet…

  4. emel dedi ki:

    11 yaşındaki torunum yemek yiyemiyor gülemiyor biz bunları yaşarken ilgilenen bile yok nerdesin sobe mi oynuyoruz

  5. öznur dedi ki:

    ben randevuyu alıyorum ve almak ta çok kly tbi alabilene bende sevk kagıdı alcaktım randevu hmn alındı yalan atma tülay

  6. Şazimet Bayçora dedi ki:

    2 haftadır bilgisayarda oturuyorum gece 12 ye kadar ama bir türlü randevu alamıyorum çocugumun dişleri yamukmu kalcak her gün bekliyoruz artık sıkılmaya başladım buna bir çözüm bulursanız sevinirim saygılarımla…!

  7. temel dedi ki:

    diş hastanenizi alın başınıza çalın 8 ay önce ortodonti polikliğiniğize geldik bayan doktorunuz üç ayrı seçenek sundu şahsen akıl tutulması yaşadık.o an için damak içersinde yeni biten diş şu an büyümesini tamamladı tekrar geldiğimiz zaman süt dişini en azından çekelim dedik gerek yok dediler.şu anda milleti madur etmek için elinizden geleni yapıyorsunuz.polikilinik açmışsınız şunu yapamayız bunu yapamayız diyorsunuz devlet bu kadar acizmi 10 kişiye randevu veriyorsunuz onuda kimin aldığı belli değil 1 aydır bu randevuyu alamadık.kimler alıyor merak ediyorum.bu dünyanın diyer tarafıda var görüşürüz baş hekim bey…..0532 6348832..ararsanız bu taraftada görüşürüz….:@

  8. derya dedi ki:

    varmı böyle bi saçmalık yaaa saat 19 da başlayacakmış randevu sistemi bu ne ya şevket yılmaza bak ordan alamıyoz burdan alamıyoz sözde kolaylık var sağlıkta acil gidiyosun bakmıyolar randevu al gel diyolar almak kolaydı……

  9. sude dedi ki:

    bakın bende sevk alcam ne sacma ya sizin sayenşzde disim yamuk kaldı ne bicim teknoloji bu boyle bilgisayar basinda durmaktan gozlerim portledi lutfen bana sevk verin zaten benim duyduma gore bu sevk almanın suresi varmıs XD

  10. memo dedi ki:

    ya bu nedir kardeşim siz nasıl hizmet veriyosunuz sizin yüzünüzden ağzımızda diş kalmadı bu ne sorumsuzluk telefonlara bakılmıyor altı üstü bi randevu vericeksiniz elemanınız yok sa eleman bulalım size

  11. ömer dedi ki:

    öznur hanıma katılıyorum ben de çok kolay aldım hem de ilk denemede 10 dan fazla doktor randevü listesinde ayrıca gündüz muayene ve çalışanlar için akşam muayene seçeneği de var daha ne olsun randevü alamıyorsanız yapılan hizmeti karalamayın lütfen…

  12. ~~ßéttY~~ dedi ki:

    Allahım delircem bi alabilsem alanlar kolay alıyosa bizede alsın lütfen yamuk yumuk kaldım :D

  13. arif dedi ki:

    iki aydır internet başındayız .ortodonti bölümünden randevu alamıyoruz . hastane yönetimi lütfen buna bir çözüm bulsun.sevk almak zorundayız

  14. zuhal dedi ki:

    Ben sevk alabilmek için 2 ay ugraştım ve pes ettim . Bunu istiyorlar zaten. Bursa ili için sevk alınacak 1 tane hastane (BURSA DUAÇINARI AĞIZ VE DİŞ SAĞLIĞI MERKEZİ ) 1 tane ortodontist (SN. S Ş.)
    var. Şimdi gelelim randevu alma işine: Hastaneye bizzat gittim randevu verilmiyor , telefonlada randevu yok. Randevu işinide internet üzerinden randevu almaya ( daha doğrusu alamamaya ) bağlamışlar. BURSA DUAÇINARI AĞIZ VE DİŞ SAĞLIĞI MERKEZİ Sitesine de ( talepler çok yoğun talepleri karşılayamıyoruz ) diye yazmışlar. Ayrıca Ortodonti uzmanımız yıllık izinde boşuna internette randevu almaya çalışmayınız bilgisinide vermişler.
    Bunca engellemeye rağmen sade bir vatandaş nasıl sevk alır bileniniz varsa bizede söylesin

  15. ısabel dedi ki:

    saçma sapan bilip bilmeden konuşmayın lütfen…ondan fazla doktor dediğiniz gündüz ya da mesai dışı kliniklerinden .bursada sadece buradan alınabilyor ortodonti sevki için o da bi doktor ve 8 boşluk var . yasaya göre dier devlet hastanelerinden de sevk alınmalı ama uygulanmıor lütfen hastane bi çözüm bulsun ya da bu işi beceremiolarsa başka seçenek sunsun insanları zor durumda bırakmasınlar.çok kolay alan arkadaşlar ortodonti için internet başındaki bin kişiye de bulsun…

  16. nigar dedi ki:

    NİGAR
    allah belanızı versin ortodonti bölüm üne kaç aydır randevu alamıyoruz siz ne biçim insansınız eğer randevu düşmesse sizleri şikayet edeceğiz sizin dişlerinizi tek tek sökerim o zaman ne çektiğimizi anlarsınız yola gelin adam olun lan adamın sinirini bozmayın

  17. adri dedi ki:

    evet evet birde şimdi 182 yi arayıp’ta telefonla randevu sistemi başlatmışlar.Her ne hikmetse 182 nolu tel taaaa erzincana bağlanıyor.tabiki bu arada telefon parası cabası bizim internet üzerinden aldığımız sistemi onlarda görüyor. ama ne yazıkki karşınıza çıkan operatör ortadantinin ne olduğunu bile bilmiyor başka başka polikliniklerden bahs ediyor.size bu meseleye sağlık bakanlığının el atması gerek yönetim bu işi beceremiyor

  18. murat dedi ki:

    İnternet iletişimi yaygınlaştırılırken ve hastanelerden online randevü alma gayet iyi şekilde yürürken 182 nereden çıktı!!! en az 5 dakika uğraşıyorsun ve yinede istediğin sonuca ulaşamıyorsun ( telekominikasyon şirketleri biraz daha köşe dönecekler ) acaba her iki sistem birden yürüyemezmiydi?

  19. orhan dedi ki:

    ulan siz adammısınız randevu alamıyoruz bide hipkrat yemini etmişsiniz biz ne cekıosak burda siz 10 katını çekın sızınde cocuklarınız ceksın bu acıyı görün anlayın halımızı allahsızlar

  20. suzan dedi ki:

    şu ortodontiden nefret ediyrm bi randevu alamadık ille özelemi gitmemiz lazım bu ne rezalet.

  21. ahmet dedi ki:

    nie 7 den sonra açılıyo yaa

  22. Alp Alkan dedi ki:

    Bu randevu sıstemını duzeltmeyen butun yetkılılerın alayına Selam !

  23. Mustafa Demir dedi ki:

    Bunların randevusunu beklesek ağzımızda diş kalmaz ..!

  24. derya şen dedi ki:

    dişlerim çok agırıyor ve illaç kullandım allerçi yaptı

  25. hamdican dedi ki:

    ya bu kadar da olmaz şikayet olarak sayın lütfen

  26. servet yakici dedi ki:

    servet yakici
    ben dis hekimim seyda mutlu hanim efendiden coook memnun kaldim ona burdan cok tesekkur ediyorum kendisinden ALLAH razi olsun …

  27. rana dedi ki:

    slm arkadaşlar dişlerim çok ağrıyo randavu alcam ama olmuyo bir türlü nasıl yapmam lazım biriniz cvp verirse sevinirim bekliyom yorumlarınızı

Bir Cevap Yazın

