Bursa Şevket Yılmaz Hastanesi Online Randevu Alma

Bursa Şevket Yılmaz Eğitim ve Araştırma Hastanesi , online randevu almak için web sitesini ziyaret edebilirsiniz. Ayrıca Şevket Yılmaz Hastanesi Doktorlarının Listesi için buraya tıklayınız. Aşağıda online randevu linkini tıklayarak, işleminizi tamamlayabilirsiniz.Online Randevu Almak İçin

Şevket Yılmaz Hastanesi İletişim Bilgileri

Adres: Bursa Şevket Yılmaz Eğitim Ve Araştırma Hastanesi   Yıldırım / BURSA

Telefon: (0224) 295 50 00
               (0224) 295 50 00     
Faks    : (0224) 295 5497
Randevu Telefonu: (0224) 295 5555
Daha Büyük Haritayı Görüntüle

Bu yazı Bursa Şevket Yılmaz Hastanesi, Devlet Hastaneleri, Devlet Hastanesi Online Randevu, Diş Hastanesi, Doktor Listesi, Doktorları, Hastane Doktorları, Online Randevu Alma, Randevu alma, Web Adres, İnternetten Randevu Alma içinde yayınlandı ve , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bursa Şevket Yılmaz Hastanesi Online Randevu Alma için 38 cevap

  1. Ismail dedi ki:

    Devlet hastanesi online randenvu almak daha kolay yapılabilirdi. Online Randevu almak bile zorlaştırılmış. Tüm doktorlarında listeleri yok. İletişim bilgileri için teşekkürler. İşimizi kolaylaştırmışınız.

  2. Geri bildirim: Bursa Şevket Yılmaz Hastanesi Doktor Çalışma Listesi | Bursa Devlet Hastaneleri

  3. Geri bildirim: Şevket Yılmaz Hastanesi Çocuk Gelişimi Polikliniği | Bursa Devlet Hastaneleri

  4. yusuf demir dedi ki:

    parmagım sıkıştı iş kazası olarak giriş yaptım üç gün rapor verdiler ve sabah ortapetiye gelmemi söylediler doktor rapor bittiyinde tekrar gel dedi fakat randevu alamadım zorakililikten dolayı acile müracat ettim parmagımı temizleyip üç gün rapor verdiler fakat sorunum gitmedi randevuda alamayınca acile intikal edip durumu arz ettim acil ortapedi doktoruna yönlendirdiler doktor aciliyetin olmadıgı söyledi dogrudur diye tasdik ettim ve sorunun geçmediyi izah edince randevu al polikınige gel dedi işe gitmem gerekiyor randevu alamadım dedimsede bu işin(İŞİN BOKU(çıktı diye yardımcı olmadı eyvallah ACİLİYET MANTISA BEMİM ACİLİYETİM DEİŞİMDİR ORTAPETİDE YOGUNLUGU DOKTORLAR SATEN BİLİNÇİNDEDİRLER DOKTOR YARALI PARMEGIYLA AMALİYETE GİRERSE ONUN CANI CAN OLSUN BENİMKİDE PATLICAN YOK DERSENİZ ADAM GİBİ CEVAPDA İSTERİM MASONİK DEYİL ŞÜNKİ BEN TÜRKÜM VATAN DAŞLIKTAN ZİYADE.

  5. FERAYİM ÖZKUL dedi ki:

    ben 1 haftadır annem için ortapedi servisinden randevu almaya çalışıyorum gerek online gerak telefonla bi türlü alamıyorum bu randevu alamayan hastalar ne yapacak yetkililere soruyorum ya çok acil durumlarında ne yapmaları gerekiyo acilde ayak üstü bakılıyor veya çok mühim olmayan durumlarda alınmıyolar ama yeter

  6. erdal dedi ki:

    kardesım bır haftadır dahılıye bolumun den randevu alamıyorum gerek onlayn gerek tlf dolu dıyor kardesın yanı nerde devlet nerde mıllet yardımcı olun vatandasa bunu okuyan yetkılılere seslenıyorum ÖLELİMMİ ondan sonramı tedavı gorcegız

  7. HARUN BOLABAN dedi ki:

    Bir haftadan beri annem için Dahiliye bölümünden randevu almaya çalışıyorum fakat ne onlıne nede telefonla randevu alamıyorum.Size sesleniyorum yetkililer, sisteminizde sorun varsa sisteminizi tekrar gözden geçirin. İnsanları mağdur etmeyin.

  8. sezai palabıyık dedi ki:

    Sayın hastahane yetkilileri.Ben bir hasta olarak 1 haftadır randevu almıyorum.Bu nasıl sistemdir ki bütün aramalarımda telefon düşmüyor .Poliklinikler bukadar yoğunsa bizler nasıl tedavi olucağız? Merak ediyorum.Online denedim gene olmadı.Sayın başhekim’e arz ederim.Sagılarımla.SEZAİ PALABIYIK

  9. sırma dedi ki:

    ya allahımya insanların ölemsine çok merakılar ya…!!!!
    fizik tedavisi için doktor bizi fizik tedavi grmemizi söleydi. fizik tedaavi ve rehabilitasyondan
    randevu aldık ama biz e çok geçe yani şuan hazirandayız bize ekim ayına gün verdi ztn bacağı çok ağırıyor annem bunun ağrısına nsl dayansın madddi durumumuzda yok özele nsl gidicez ölememizi mi istiolar bunlar ya bunu herkesn duymasını isterim ve artık bi çözm bulunmasını isterim

  10. nazan dedi ki:

    bu doktorların suçu değil devletin bir şikayette işinden atılsınlarda görelim ne insanlar ya nefret ediyorum bütün doktorlardan biz olmasak mesleklerinin değeri bile yok

  11. tsamete dedi ki:

    bu ne ya, randevu almaya calışıyoruz ama ne mümkün. 1 hafatadır alamadık randevuyu ne yapacaz bız yaa, randevu harııcınce baska bır secenekte yok, böle sacmalık olmaz, bi işide adam gıbı yapın beee

  12. MERT dedi ki:

    1 HAFTADIR KENDİM İÇİN RAPOR ALAMADIM GER GİRDİMDE DOKTORLARIN RANDEVULARU DOLMUŞ DİYO BAZEN BİŞE DEMİ YO AMA DOKTOR İSMİ DE GÖSTERMİYO NASI İŞ BU ANLAMADIM

  13. çılgınibo dedi ki:

    Bu ne böyle 1 saniye geç girince randevu alamıyosun . Düzenleme yapılsa güzel olur ……………..

  14. şükrü şen dedi ki:

    türkiyede bu kadarmı insan sağlığı önemsiz insan hastaneye rahat gidip muayne olamıyacakmı nerde sağlık bakanı oturduğu koltuk ona yakışıyormu atıp tutmayı bilirler şimdi randevu alamıyorum yazıklar olsun böyle hastaneye o koltukta oturan başhekime

  15. ilaç raporumu nerden alacam ? dedi ki:

    neden böyle oldu hastane egitim hastanesi oldugundan beri randevu almak zorlaştı,inanın özel hastaneye gitmek zorunda kalıyorum; ilaç raporu almam gerekiyor randevu alamıyorum.tüm doktorların poliklinik çalışma çizelgesi yok.örnegin sormak istiyorum: KALP DAMAR CERRAHİSİ ARTIK POLİKLİNİK YAPMIYORMU?Şimdi birde 182 çıktı 182’yi arıyorum şebket yılmaz devlet hastanesinin doktor güncellemesi burada kayıtlı degil deniliyor ! hastaneyi arıyorum 182 yi arayın deniliyor ne olacak bu işin sonu ben ilaç raporumu nerden alacam ? sizce sorumsuzluk degilmi ?

  16. HÜSEYİN dedi ki:

    evet gercektende randevu sıstemı okadar saçma ve zor olmus kı sankı doktorların yattıgı ve bol zaman gecırdıklerı az geliyormuş gibi randevu sıstemınıde zorlastırmıslar İŞTE BURASI TÜRKİYE TÜRKLÜGE GELİNCE MÜSLÜMANLIGA GELİNCE YARDIMLAŞMAYA GELİNCE KARDEŞLİGE GELİNCE BİZDEN OTESİ YOK AMA HERŞEY INSANLARIN GÖZÜNÜ BOYAMAK İÇİN

  17. kübra dedi ki:

    allah belanızı versin bu interneti ne diye yaptılar acaba bi randevu alamıyosun sisteminiz bozuk onlinedende alamıyorum bunu kim yapıyosa allah belesını versin bıktım artık birazcıkta olsa vijdanınız sızlsn bee bu insanların ne suçu var sizi allaha havale edyorum inşallah sizde düşersiniz allah ıslah etsin

  18. bülent arzu dedi ki:

    valla bravo babam şeker hastası ne randevu alabildim ne aradığım doktora ulaşabildim çok güzel bi hasta yönlendirme sayfanız var.Genelinizi tebrik ediyorum,Atatürk kendini nasıl sizlere emanet etmiş,Valla yazıklar olsun.

  19. yusuf dedi ki:

    kardesim en iii yisi hastaneye düsmeyecen

  20. mahmut dedi ki:

    böyle sorumluluk olmaz ya 182’yi arıyorsun…. 2 saat oyalıyorlar 10 lira para gidiyor….doğru düzgün randevu alamıyoruz….lütfen işinizi güzel yapın milleti soymayın…öyleyse 182 yi bedava yapın rahat rahat randevu alalım …bu Türkiye’de birşeyde bedava olsun

  21. ramis dedi ki:

    kardeşim bu ne nalet işlem ya bi saattir rendevu alınmıyo yok parola yok bilmeme ne nasıl iş şunu pteriğe çevirsenize yok msn adresi isteniyo bakalım herkesin msn si varmı şu işi halledinde insanları mağdur etmeyin abuk subuk işler

  22. pirecan dedi ki:

    olum 2 saattır neler yapıom bır randavu alamıom

  23. isyankar dedi ki:

    ben bel fıtığından acile gittim çok kötü bir haldeyken ve acil doktoru bana senin bişeyin yok dedi ve bir iğne yaparak gönderdi.oysa bel fıtığımdan parça kopmuş ve ben bir hafta sonra ameliyat oldum başka hastanede.böyle doktorların diplomasını elinden alıp bi sopa vercen çobanlık yapsınlar tabi yapabilirlerse

  24. sogun dedi ki:

    dişim agrıyor bi yürlü randüvi alamıyorum canı yanan ben saglık bakanı olsa o an dişini agrısını giderir bu ne arkadaş ilaca gelince para almayı biliyorsunuz dimi ben bu parayı icad edenin eni

  25. nur dedi ki:

    insan şu randevu almayla ugraşırken daha beter hasta oluo ya

  26. ahmet dedi ki:

    aynen

  27. M.Turan Genç dedi ki:

    Online randevu iptal edilmesini kınıyorum.Sistemi daha da geliştirmek yerine geri gitmeyi kabullenemiyorum.Bu işle yetkili kişilerin online randevu sistemini tekrar devreye koymalarını talep ediyorum.
    Sağlıkta yapılan reformu bu tip küçük şeyler zedeliyor.

  28. celall dedi ki:

    bilerek mi 182’ye randevu için yönlendiriliyo. online randevu işlemini ortadan kaldırmışlar.bu ne krdeşim be.

  29. muhammwr veysel dedi ki:

    sizi nrendanuvunuza nediy,,

  30. sedanur dedi ki:

    ya bu nedir ya insanları boş yere bekletiyolar ben cerrahım gittiğim hastane böyle değil sizi bahar hastanesine bekliyorum bursada

  31. ömer dedi ki:

    Sayın bakanım sizleri kutluyorum. Yatağınızda rahat uyuyunuz
    ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… Noktaları anlayan anladı

  32. arda dedi ki:

    sokayım sizin e randevunuza bunasıl iştır randevu alamıyom ne işiniz var oralarda uyuyormusunuz allah aşkına nereye gidelim tlf devamlı meşgul aloooo( sss)( imdat) daha ne diyelim yetkililer duyun sesimizi .biraz saygı isyiyoruz sizleride anlıyoz ama bu kadarada pes………………………
    lütfen lütfen yardımcı olunuz acıl hastam var ölelimmi yazıktır ayıptır ne yapalım para yok çözüm olsun hadi yardımcı olunuz sayın başhekimimiz lütfen çözüm

  33. iclal dedi ki:

    hhhhhhhhhh

  34. nihal dedi ki:

    çocuğuma randevu alacak hastane bulamadım dört çelikte pisikiyatri bölümü diye bişey yok başka yerdede 18 yaş sınırı var allah yardım etsin hepimize nereye gidicez biz bilmem

  35. yılmaz dedi ki:

    hastanaler güllük gülistanlık aglamayın başımızdakileri biz getirdik onlara sorarsan hastanelerde sırayok adam neyapsın randevu alamıyor ondan sonra başımızdakiler çıkıp hastanelerde sırayok aglanmayın diyorlar haklılar kardeşim başkalarını dene ozaman

  36. yılmaz dedi ki:

    bende randevu alamıyorum en iyisi bizim özel hastaneler en azından insan gibi muamele görüyorsun paran gidiyor ama bizim doktorlar yorulmuyor çünki onlar bizim paramızla çalışıyor bırakında dinlensinler genel olarak söylüyorım doktorlar üstüneçok alınmasın

Bir Cevap Yazın

